miercuri, 31 august 2011

Ultima înghețată

De ceva timp nu mai este coadă la înghețată. Azi în fața mea era doar un bătrân, ținând în mână un casetofon din care răsuna ''varaaaaaaaaa asta am să mă indragostesc'' . La vreo 20 m distanță, două adolescente dansau pe melodia optimistă ce se auzea din casetofonul bătrânului. Vremea de afară, însă, sugera că ar fi deja cam târziu pentru o îndrăgostire de o vară.

În timp ce vânzătoarea, stimulată și ea emoțional de mesajul piesei, iniția o discuție cu bătrânul pe tema iubirii, eu mă întrebam dacă ar fi indicat să-mi mai cumpăr înghețată. Dârdâiam de frig cu tricoul de vară pe mine, dar apoi, mi-am zis că s-ar putea să fie ultima înghețată.

Recunosc că am omis să menționez că mă aflu în nordul țării, dar toamna de aici pleacă.

* unul din acele posturi banale care semnalează melancolic că a venit toamna, plecând, în acest caz, de la ideea că nu consumi înghețată decât vara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu