vineri, 9 septembrie 2011

Despre libidou

Cu un astfel de titlu, cu siguranță deja te-am determinat să te așezi mai comod pe scaun. Nu degeaba titrarea a dobândit statut de știință.

Dispoziția mea freudiană din această seară se datorează unui articol din care am aflat că bărbații se excită când văd femei pe tocuri. Așa că fetelor, 12 cm cel puțin și sigur vine ''the boner patrol'' (patrula de erecție)! Ar fi totuși ironic ca tocurile voastre să fie mai mari decât ''compensatia''...Dar apoi e inutil să te plângi din moment ce Gucci nu face și mădulare.

Mi s-a părut mai puțin amuzantă informația, cât mi s-a părut justificarea. Aparent, bărbații se simt stimulați știind că femeia e chinuită de pantofii pe care-i poartă, iar femeile nu au făcut un secret din tortura pantofilor cu toc. Recunosc ca am subestimat efectul afrodisiac al pansamentelor din zona picioarelor.

Prin urmare, am să concluzionez că un cuplu fericit e cel în care femeia nu e lipsită de violență domestică. Ba chiar o primește regulat, menținând astfel focul pasiunii.

*nu vă recomand să luați acest text în serios

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu