joi, 8 decembrie 2011

Accident

Pe trecerea de pietoni pe care o traversez zilnic a avut loc un accident. Mașina pe care scrie ''siguranta și confort'' lovise astăzi ''o fată'', după cum făceau martorii referire la victimă. Când am ajuns eu în dreptul trecerii, victima nu mai era la față locului. O luase deja ambulanța. Prezentă, în schimb, mai era mașina poliției cu parbrizul spart, alături de alte câteva zeci de vehicule blocate în trafic din cauza accidentului. Eu, la rândul meu, stagnam în trafic, oscilând între a traversa pe aceeași trecere de pietoni sau a rămâne pe loc pentru a vedea cum poliția arestează poliția. Am traversat.

La vreo 100 m distanță de locul accidentului, doi comercianți de lucruri personale (și posibile) vorbeau despre același accident ori, cel puțin, ei așa credeau. În trecere însă, eu am auzit altă versiune: o ambulanță a dat peste un individ. Nu m-a suprins această degradare a informației. Știam că prin relatări succesive se pierd din ce în ce mai multe detalii, dacă nu chiar substanța. Constatam empiric apariția unui zvon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu