vineri, 2 iulie 2010

Mancare la reducere

Tin sa-mi avizez potentialul cititor ca inclusiv posturile mele devin tot mai deprimante.Deci daca v-ati plictisit de realitate, e clar ca nu vreti sa cititi ce debitez eu aici.
Mi-am pierdut simtul umorului, iar azi am incercat sa ma amuz, dar nu mi-a iesit. Am incercat azi sa ma amuz cand in supermarketul din care imi cumpar zilnic alimentele (cred ca merit deja un fidelity card) am aflat ca se vinde si mancare la reducere. Practic incercam din statutul meu de consumator-de-nimic sa sesizez o angajata de faptul ca am luat de multe ori de la ei fructe care aratau decent, dar care erau de fapt stricate inauntru. Reactia angajatei ma ia prin surprindere pentru ca ma intreaba daca am luat fructele de la rafturile cu reducere, iar asta era momentul in care incercam sa ma amuz. Totusi, starea mea de confuzie ma impiedica sa vad amuzamentul situatiei. Nu luasem fructele de pe raftul de reduceri, dar daca le-as fi luat...? Daca le-as fi luat de pe raftul de reduceri, ''bineinteles'', ca nu as fi fost in masura sa ma plang de calitatea alimentului din moment ce am platit o suma mai mica. Deci toxinfectia alimentara creste invers proportional cu pretul. Ce nu ati inteles stimabile consumator-de-nimic...?
Ca si concluzie, ma bucur pentru ca-mi dau seama ca exista ''mancare'' si pentru buzunarul/stomacul romanului. Si inca sa mai zica cineva ca romanul moare de foame cu astfel de oferte...Sincer, eu cred ca occidentul ne invidiaza.

2 comentarii:

  1. Tin minte când ai ridicat aceasta problema prima data.
    Ma mir ca nu te-ai adaptat situaţiei. Acei oameni sunt acolo sa facă bani, şi o sa facă bani mai multi dacă produsele sunt proaste. In mod "normal" (nici nu ştiu ce înseamna asta) ar trebuii sa existe un arbitru care sa verifice acel super market, dar la noi toată lumea vrea sa o ducă mai bine decât celalalt într-un cerc vicios din care toată lumea o duce mai prost. Ironic nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am mai ridicat aceasta problema de atunci. chiar acum cateva minute am ingerat ceva stricat. asa ca mor incet si frumos

    nu stiu daca e ironic faptul ca ne unim pt a ne exclude reciproc. dar e bine daca gasesti asta ca fiind ironic. poate fi un panaceu ironia

    RăspundețiȘtergere