sâmbătă, 11 iunie 2011

Banal tehnic

Recent mi-am încheiat conturile cu Universitatea Politehnică, și la propriu și la figurat, având în vedere că am virat literalmente bani în contul facultății pentru a-mi obține drepturile, iar facultatea a virat la rândul ei bani în contul meu de student în vederea recompensării mele de pe urmă beneficierii drepturilor anterioare/ulterioare. Cred că asta face învățământul superior o formă de prostituție taxabilă.

După 4 ani de xeroxat cărți tehnice, nu pot să trag nicio concluzie. Nici nu am reușit să pricep de ce se folosește cuvântul ''banal'' într-o carte de profil tehnic, decât dacă e importantă starea de spirit a studentului sau chiar vrei să faci ''literatura de specialitate''. Așa că mă amuzam când studiam un model matematic, iar la final, rezultatul se anunța că fiind banal și urma o ecuație lungă.

''Banal'' e un criteriu subiectiv. Cum poți fi subiectiv vizavi de un rezultat matematic? E ca și cum ai spune că e banal că 1+1=2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu